två toppen dagar

Hejsan svejsan! Har så sjukt många bollar i luften. Där av att jag bloggat dåligt ett tag..
Nog om det. Red Ferro igår i alla fall, han var lite bråkig i början. Men efter att jag fått igenom ställningen och böjningen i båda varven var han riktigt riktig fin! Det känns så bra med Ferro nu, han blir finare och finare♥

Idag har jag och Jessica haft en aktivitet(ungdomsledarutbildnings "läxa") för några mindre barn på ridskolan. Vi lärde ut om lite säkerhet i stallet. Sedan ritade vi och lekte lekar, haha får inte glömma att vi fikade också. Älskar våra mindre barn på ridskolan, de är så himla glada och de älskar verkligen att vara i stallet. Det enda som är kvar av ulken läxorna till på lördag är att fixa inför redovisningen och läsa böckerna. Men allt det fixar jag imorgon. Ikväll ska jag göra naturkunskaps läxa.... Vi ses!
/Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback