träning för Natalie dag 2

Blääää, jag känner mig inte riktigt pigg.. snarare hängig och trött.... mår lite illa faktiskt... Där av att jag inte bloggade om träningen igår! Gör det nu istället.
Kaledo hade träningsvärk.. lillen. Men det var inget som märktes av speciellt mycket. Vi fick träna på ökad galopp, samlad galopp och ökad trav. I ökningarna jobbade han på bra. I galoppen ska jag tänka på att kunna ta tillbaka honom efter ökningen och i ökade traven måste jag vara stilla och inte störa honom. Man märkte att han hajade vad ökad trav var mer igår än i måndags. De var jätte fina.
I den samlade galoppen var han också fin. Trots att Kaledo tycket att det var jobbigt är jag jätte nöjd. Som sagt, både han och jag är lite orutti på samling å ökning. Men med lite mer träning kommer allt sitta perfa!
Lova fotade oss efter ridpasset igår, bäbis häst♥
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback