rolig helg

Har precis som de andra tre jobbat på klubbens hemma tävlingar denna helg, där av dålig uppdatering! Förutom att jobba på tävlingarna har jag tagit hand om Kaledo också, såklart! Igår tog vi oss ut i skogen bland annat. Med sällskap av Lova och Kantor. Han fick sig även ett bad.
Idag frissade jag manen lite, så nu är den perfekt! Både ryckt och klippt! det måste ju vara det snyggaste.
Smorde och rengjorde både Kaledos och min utrustning, inför träningen för Natalie. Som det känns nu är vi mer än redo för imorgon, dock är jag väääldigt nervös.
 
mitt hjärta♥
 
/Julia

Kommentarer
Postat av: Ebba

vilken fin häst! :)

2014-02-10 @ 18:33:54
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback