Ridpass på bästa

Kaledo gick jätte bra idag. Vi red fritt och jag tränade på lite allt möjligt. Skänkelvikning på volt och i galopp runt fyrkanten, lite samlingar och ökningar. Det låg några trav bommar i ridhuset så travade lite över dem också. För att få honom att lyfta lite mer på benen flyttade jag honom lite i svag öppna över bommarna.

Nu ska jag läsa lite läxa och sedan sova. Igentligen har jag prov imorgon. Men jag har varit i stallet hela kvällen.. Julia i ett nötskal. Håll tummarna åt mig!
Hanna fotade när jag red. Så det lär nog komma nån bild snart!
/Julia


Kommentarer
Postat av: Tilda - TLryttarna

Hej, hoppas du haft en okej vecka hittills!

Vi här på TLryttarna har precis dragit igång en frågestund. Vi skulle bli så glada och det skulle vara så snällt om du ville gå in och skriva lite frågor.
Behöver inte vara något avancerat, det skulle vara så snällt! :)
Inlägget dit: http://tlryttarna.horseworld.se/2014/02/19/fragestund/#comments

Kram! //Tilda - TLryttarna

2014-02-19 @ 22:58:32
URL: http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback