Ridpass, Joeri

Idag red jag dressyr i ridhuset tränade lite skänkelvikning. Han lägger sig jätte mycket i handen och bara dyker med huvet, försökte verkligen få han att bära upp sig själv tänkte på alla tips Lena och Maria sagt men det hjälpte inte mycket. Jag vet inte hur jag ska rid.. Tyckte också han var väldigt trött idag, så gjorde mycket tempoväxlingar.
 
Fick också höra att en annan tjej i stallet ska börja rida och tävla dressyr, har verkligen väntat på det här. Efter som jag inte kommer tävla Joeri idressyr är det ju väldigt tråkigt om ingen annan gör det efter som han är så pass fin. Så jag hoppas verkligen att hon kommer trivas med att rida Joeri. Men jag kommer så klart fortsätta rida, tävla och hyra han. Men det var kul att höra iallafall :)
Bilder kommer när jag fått dom från Hanna.
//Marie

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem är det som ska tävla honom i dressyr?:)

Svar: Ellen ågren :D
Luleåryttare lrk

2014-02-01 @ 20:35:33
URL: http://lottaagunnarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback