Ridpass +bilder

Idag var ridhuset ledigt från 15 till 15.30. Så jag började med att leda fram han runt stallet så att jag skulle kunna börja rida direkt de vart ledigt. Idag tränade jag mest på att Joeri skulle lyssna på min direkt jag bad han om något. Han kändes verkligen jätte tung i handen så började med att gör lite halter och dåvart det nästa direkt bättre. Efter det gjorde jag lite ökningar och tog tillbaka han så att han skulle lyssna på både gas och broms. När ag skulle börja galoppera gjorde jag lite tempoväxlingar. Tränade också på att vända mycket med ytter på lite volt och direkt galoppera på efteråt. Han lyssnade bra på mig och det känns bra inför nästa veckas tävling :)
Hanna fotade när jag red och följde även med ut när jag skrittade av och fotade lite bilder. Tack Hanna :)
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback