Planering

Ny vecka, nya grejer som händer. I helgen ska jag ha Mondeo, kommer nog bli jättekul. På fredagar slutar vi halv fem på schemat men det är väldigt sällan som vi faktiskt gör det. På lördag och söndag har jag ju min arbetsuppgift på tävlingarna så lär bli intressant hur jag löser dagarna med att fixa allt i stallet, ta in, rida, jobba, hinna äta och allt ihop. Ändå roligt att få pröva vara lite hästägare även om det är stressigt, så som det kan vara ibland :) 
 
Hade hand om honom en gång på en klubbtävlingsdag och gjorde ALLT innan tävlingarna hade börjat, förstå hur tidigt det var...satt på hästryggen ute på ridbanan mitt i vintern tidigt som jagvetintevad..men grymt härligt att börja dagen så. 
Måndag: Ridning
Tisdag: Sköter Mondeo, ska försöka göra klart allt fort så att jag sen kan åka hem och plugga.
Onsdag: Sköter Mondeo och tittar nog på hoppgruppen/tar hand om Vernell.
Torsdag: Stall-fritt! Torsdagar är alltid min stallfria dag
Fredag: Har Mondeo.
Lördag: Har Mondeo och så är det storhäst hopptävlingar som jag ska jobba på!
Söndag: Har Mondeo och så är det storhäst hopptävlingar som jag ska jobba på!
 
Fick lust att köra en sån igen, stallet tidigt tidigt på morgonen och sen en morgonritt på ridbanan och kunna se alla transporter komma in mot stallet för en tävlingsdag. Haha dör, kan bara vara jag som tycker att de är det härligaste som finns ;)
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback