Mondeo

I helgen ska jag ju ta hand om Mondeo och ser verkligen fram emot det! Blir att rida utomhus lördag och söndag men det är också kul, jag själv rider ofta inte ute mer än på Mondeo så ser fram emot det!
 
Fick nyss veta att den kursen/lektionen som avslutar fredagar har slutat så kommer till stallet tidigare än planerat, så himla skönt. Det var tänkt att Mondeo skulle vila idag men får se vad som händer med det nu, kanske hinner rida i ridhuset? Imorgon tänkte jag att han ska få springa av sig och busa lite på planen, och på söndag hade jag tänkt försöka rida något mer dressyrliknande utomhus...får väll se vad det blir av det men det var planeringen i alla fall. Ha kul, man måste ju passa på när man får ta hand om någon som sin egna :D
Mondeo och Felicia
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback