Januari 2014

 
 
foto. Anna Nilsson, Lotta Gunnarsson, Hanna Johansson
Började januari med att ta hand om Mondeo. Köpte världens kanske finaste schabrak. Fick en hel del fina bilder på mig och Vernell. Red minst ett riktigt bra dressyrpass på V och vi startade även en klubbisdressyr där vi red 5% bättre än sist. Fick börja hoppa med tävlingsgruppen och fotade även en hel del i stallet. Blev också med i tävlingssektionen och anmälde mig även till hemmatävlingen i dressyr!
 
I februari kommer jag få ha en egen uppgift på hemmatävlingen för hoppning storhästar, kanske inte så speciellt men ser fram emot det! Kommer ha Mondeo för mig själv en hel helg, anmäla mig till en till tävling och sista kvällen denna månad kommer jag få förbereda Vernell inför tävlingen i Boden...dör vad kul. 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback