Hoppning


Idag fortsatte vi jobba med långa och korta anridningar, vi gjorde det för någon vecka sen också. Jag tycker att det känns lättare med kort anridning, på lång anridning hinner vi tänka så mycket och är lite svårare att ha samma rytm hela vägen. En gång fick jag inte henne med mig så då blev det ett stopp
Är ändå jättejättenöjd över dagens hoppning, Vernell var pigg och framåt. Något jag ska tänka på är att hon måste stanna när jag vill, inte tjugo meter senare för det blir knas på banan om jag inte hinner byta galopp :)

La föresten undan det där gråa setet idag....kan på riktigt inte vänta för jag tycker det är såå fint! Ni får se imorgon :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback