Hemmatävlingar

Syns på uppdateringen att det varit fullt upp idag! Satt på Mondeo klockan kl. 7,10 imorse och red något slags pass ute på banan, såg en klass, jobbade två och tittade på den sista innan det var dags att bygga om inför imorgon och sen åka hem. 
 
Tycker det är så kul att hjälpa till. Står på framhoppningen och det är inte något som jag gjort förut så det är lite svårt, men det gick ändå bra. Har ganska lätt för att prata högt så har inte problem med att ropa in någon, men problemet är ju vem jag ska ropa pååå. Överdomaren berättade lite "tekniker" på hur man skulle göra, hon såg i alla fall något hopp inom mina kunskaper som funktionär så det är väll positivt. Nu taggar vi om inför imorgon.
 
Vet däremot inte när jag ska rida Mondeo, var härligt att göra det på morgonen men kan hända att jag väntar till efter tävlingarna och rider inne trots allt. Time will teeeelll. Blir hur som helst en tidig morgon i stallet, även om jag inte rider så ska allt i stallet vara klart innan kl. 8,30.
Mondeooo, inte idag men men. // Fontänen som jag, Ida och Julia gjorde.
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback