gymnastikhoppning

Som jag skrev igår, hade vi hoppning på schemat. Kaledo kändes lite off under framridningen. Så jag red lite öppnor å skänkelvikningar i trav och galopp. Det låg några bommar på marken som vi travade över. Då flyttade jag honom lite i öppna och sluta. Detta för att få "gunget" i traven. 
Tillsist gymnastikhoppade vi. Samma tanke här, vi red sluta mot hindrena. Jag och Kaledo hade det en aning knepigt med yttersidan. Men när vi fick till den hoppade han jäkligt bra! när vi inte fick till ytter... blev det inte lika bra språng.. haha. Jag är väll lite ringrostig också, det måste jag nog erkänna. :) 
 
/Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Trevlig häst, är det din? :) Kram

Svar: Har är verkligen super trevlig! En riktig pärla. :) haha jag önskar att han var min.. Men han är ridskolans. :) /Julia
Luleåryttare lrk

2014-02-27 @ 16:35:55
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback