Gårdagen + veckan

Igår red jag Joeri utomhus, tänkte först rida i skogen men sen såg jag att Anna och Andrine var på plan så red där i stället. Joeri var trött igår samma som i lördags, vet inte riktigt varför men dom brukar ju bli det lite så här på vintern + att dom går och spänner sig i hagen. Just nu vill både jag och Joeri ha sommar och sol...
Andrine har fotat bilderna och hennes blogg hittar ni HÄR.
Bilderna är från gårdagens rid pass, Det var väldigt sönigt och blåste ganska mycket..
Idag ska Jag bara vara hemma och ''chilla'' sitta vid datorn, inte stallet..
Tisdag, imorgon måste jag stanna hemma för att plugga, vi har prov och läxor den här veckan....
Onsdag, samma här hemma och plugga..
Torsdag, först hemma och plugga det sista sen fara en sväng till stallet för att rida lektion.
Fredag, förbereda inför tävlingen som är i helg. Ska inte tävla eftersom det är stor häst, men ska jobba.
Helg, jobba på tävlingar + rida Joeri bäda dagarna :)
Ska också försöka klämma in en dag då jag ska hinna hitta lite herders priser till tävlingen.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback