fix inför tävling

Foto: Hanna Johansson
Idag ska jag fara till stallet eftersom det är tävling i morgon och då ska jag packa och fixa inför den. Badade Joeri igår efter ridlektionen i lung och ro så behöver inte bada han idag då alla andra ska göra de. Ska bara redn göra han ben lite extra, smörja alla saker, spåna i transporten och pack i ordning allt. Ska så klart pyssla med Joeri också borsta han och om det behövs ska jag mocka till honom så att det blir lättare på morgonen.

Imorgon kommer vi fara hem ifrån stallet vid 8(?) och tävlar kl10, tävlar ld & ld+5. Så har gjort ett inställt inlägg med bilder från förra helgen då Hanna fotade mig och Joeri.
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback