Veckan

I måndags red jag ett dressyrpass på Vernell, vi hade Martina som vikare och var nöjd efter lektionen, det allra mesta kändes bra! Försöker hela tiden träna på att hon ska vara kvar i övergångarna, och ibland går det och vissa gånger funkar det inte alls...men i måndags fick jag några tips på hur jag kan tänka :)
På tisdagen red jag ut i skogen på Mondeo, det har inte tinat så mycket ännu men vi red lite fram och tillbaka. Det var jätte jätteroligt att göra det för jag rider ut så sällan, och tycker det är så mysigt att vara ut ensam och få köra på i sitt egna tempo. Som är lite skillnad på när man åker ut en hel ridgrupp :)
På kvällen for jag, Anna och Mia ut på ett moppeäventyr, blev första turen för mig i år och det var sååå kul! Nu är verkligen moppesäsongen inledd på riktigt.
 
Igår (onsdag) tog jag hand om Mondeo och Vernell. Vernell mådde inte så bra då jag kom till stallet, men mådde mycket bättre under kvällen så då friserade jag henne lite. Är ganska länge till nästa tävling men Verris ska tas omhand som en prinsessa och se ut som en pärla också ;) 
För ungefär en månad sen!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback