saker att träna på

* Vrida till vänster hander, blir alltid att jag lägger den ner.
Varför vet jag inte, men kanske för att jag känner mig starkare då.
* Alltid rida så noga som möjlig.
Speciellt i hoppningen då jag måste rida hela tiden för att Joeri ska kunna lite på mig.
* Inte dra bakskänkeln innan hindret.
Joeri blir lätt irriterad om jag drar bakskänkeln för mycket.
* Få bättre balans.
Eftersom jag börjar bli lite lång på Joeri så är det viktigt att jag har bra balans då han lätt blir känslig.
* Uppmuntra hästen och va bestämd på direkten.
Joeri är lite som ett sto och behöver mycket uppmuntran, tror jag och man får samtidigt vara ganska bestämd för att han inte ska ta över då han har lätt för att göra det. Och att jag inte bara är det om han har stannat utan att jag är det direkt jag sätter mig upp på han så han inte har en chans att göra nå ''hyss'', haha..
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback